Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

דוריה למפל כאן 11 - מגיש חדשות ערוץ 11 - Lavis : דוריה למפל, כאן 11, תאגיד השידור הישראלי.

דוריה למפל כאן 11 - מגיש חדשות ערוץ 11 - Lavis : דוריה למפל, כאן 11, תאגיד השידור הישראלי.. אחרי כשנתיים וחצי בתפקיד, העיתונאית והמגישה דוריה למפל הודיעה על פרישתה מתפקידה בחדשות הערב, מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11. 0 ответов 0 ретвитов 0 отметок «нравится». למפל, שמאז 2017 נכללת בין מגישי המהדורה המרכזית של חברת החדשות, תחליף את גאולה אבן־סער. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל המהדורה המרכזית (מגישה מחליפה) ומהדורת חדשות סוף השבוע של חברת החדשות. בתוכנית יבדוק זהר כיצד מנצלים פוליטיקאים את הרשתות החברתיות.

מבית תאגיד השידור הישראלי, תאגיד סטטוטורי ישראלי שהוקם בשנת 2015 מכוח חוק השידור הציבורי הישראלי, לשם החלפתה של רשות השידור שנסגרה. זו הסיבה העיקרית לרייטינג הירוד של המהדורה הכי טובה מבחינה מקצועית. דוריה למפל עוזבת את חברת החדשות ותגיש מחודש מרץ את מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11 מחודש מרץ. דוריה למפל במשדר הבחירות של חדשות כאן 11 / צילום: דוריה למפל, מגישת המדורה המרכזית בערוץ כאן 11, פורשת מתפקידה לאחר כשנתיים וחצי.

מדד הייצוג, נובמבר: "חדשות הערב", "סדר יום", "רינו צרור ...
מדד הייצוג, נובמבר: "חדשות הערב", "סדר יום", "רינו צרור ... from cdn.the7eye.org.il
שמחה שהייתה לי הזדמנות לעבוד לצדכם ומצפה להמשך. העבריין המורשע שהמליך את שלום כהן מתנהג כפרא אדם, כאחד שיש לו המון מה להסתיר, כאחד שלא עומד בלחץ, וכאחד שלא יכול להתמודד עם ביקורת. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל של חברת החדשות בערוץ רשת 13. למפל, שמאז 2017 נכללת בין מגישי המהדורה המרכזית של חברת החדשות, תחליף את גאולה אבן־סער. לחץ כאן לקבלת קוד להטמעה. אחרי שנתיים וחצי בתפקיד, למפל תפרוש בסוף אוגוסט ■ טרם ידוע מי תחליף אותה בתפקיד. ערוץ כאן 11, הערוץ המרכזי של תאגיד השידור הישראלי. רוצה להמשיך לקרוא מאוחר יותר?

אחרי שנתיים וחצי בתפקיד, למפל תפרוש בסוף אוגוסט ■ טרם ידוע מי תחליף אותה בתפקיד.

למפל מסיימת את תפקידה בסוף אוגוסט. למפל תחליף את גאולה אבן־סער, שהגישה את המהדורה המרכזית של התאגיד ממאי 2017. דוריה למפל היא מגישת טלוויזיה ועיתונאית ישראלית, מגישת חדשות הערב בערוץ כאן 11. מיכל רבינוביץ' מחליפה אותה פעם בשבוע. מתנצלים בפני שירה ובנה וגם בפני הצופים. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל המהדורה המרכזית (מגישה מחליפה) ומהדורת חדשות סוף השבוע של חברת החדשות. כאן 11 | הכוכבת והיוצרת של המפקדת, אלונה סער ועטרה פריש, מספרות על ההצלחה, החרדות ועל המעריצים שמצדיעים להן. דוריה למפל תגיש את מהדורת החדשות של כאן 11 מחודש מארס. מגישת מהדורת החדשות המרכזית בכאן 11, דוריה למפל, הודיעה היום (שלישי) כי תפרוש מתפקידה בסוף חודש אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי. דוריה למפל, מגישת המדורה המרכזית בערוץ כאן 11, פורשת מתפקידה לאחר כשנתיים וחצי. ערוץ כאן 11, הערוץ המרכזי של תאגיד השידור הישראלי. למפל, שמאז 2017 נכללת בין מגישי המהדורה המרכזית של חברת החדשות, תחליף את גאולה אבן־סער. זו היתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי, מסרה למפל.

דוריה למפל באולפני החדשות החדשים של כאן (צילום מיכה לובטון). אחרי שנתיים וחצי בתפקיד, למפל תפרוש בסוף אוגוסט ■ טרם ידוע מי תחליף אותה בתפקיד. אני רוצה להודות למנהליי ולע. לחיצה על הסימן תשמור את הכתבה. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל המהדורה המרכזית (מגישה מחליפה) ומהדורת חדשות סוף השבוע של חברת החדשות.

בחירות בארה"ב: מי המגישה שמחזרה את החליפה מהבחירות הקודמות ...
בחירות בארה"ב: מי המגישה שמחזרה את החליפה מהבחירות הקודמות ... from images.maariv.co.il
מגישת מהדורת החדשות של כאן 11 דוריה למפל נכנסה היום (שני) לבידוד לאחר ששהתה בקרבת עורך לשוני שאובחן כחולה בנגיף הקורונה בדסק של תאגיד השידור הציבורי. מכאן נמסר בתגובה, כי מבדיקה שערכנו עולה כי מספר עובדים בדסק החדשות שהו ביום שלישי שעבר בסמוך לעובד שנמצא חיובי לנגיף הקורונה זמן ממושך של מעל 15 דקות. העבריין המורשע שהמליך את שלום כהן מתנהג כפרא אדם, כאחד שיש לו המון מה להסתיר, כאחד שלא עומד בלחץ, וכאחד שלא יכול להתמודד עם ביקורת. לפני שהגיעה לתאגיד השידור הציבורי, הייתה למפל מזוהה עם חדשות הלילה ששודרה בערוץ 2 ועברה בהמשך לרשת. לחץ כאן לקבלת קוד להטמעה. דוריה למפל דווקא הגונה בדרך כלל. 0 ответов 0 ретвитов 0 отметок «нравится». ערוץ כאן 11, הערוץ המרכזי של תאגיד השידור הישראלי.

ערוץ כאן 11, הערוץ המרכזי של תאגיד השידור הישראלי.

מגישת מהדורת החדשות המרכזית בכאן 11, דוריה למפל, הודיעה היום (שלישי) כי תפרוש מתפקידה בסוף חודש אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי. למפל תפרד מתפקידה בסוף חודש אוגוסט. דוריה למפל דווקא הגונה בדרך כלל. למפל תחליף את גאולה אבן־סער, שהגישה את המהדורה המרכזית של התאגיד ממאי 2017. דוריה למפל היא מגישת טלוויזיה ועיתונאית ישראלית, מגישת חדשות הערב בערוץ כאן 11. הכירו את דוריה למפל, האחת שנבחרה להיות הפנים של מהדורת החדשות של כאן 11. מכאן נמסר בתגובה, כי מבדיקה שערכנו עולה כי מספר עובדים בדסק החדשות שהו ביום שלישי שעבר בסמוך לעובד שנמצא חיובי לנגיף הקורונה זמן ממושך של מעל 15 דקות. דוריה למפל, כאן 11, תאגיד השידור הישראלי. 0 ответов 0 ретвитов 0 отметок «нравится». התייחסות לאירועים בארצנו עשיתי את זה נכון? זו היתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי, אמרה למפל בהודעת הפרישה שלה, אני רוצה להודות למנהליי ולעובדים הנהדרים בחטיבת החדשות: את למפל יחליפו מיכל רבינוביץ' ורומי נוימרק בהגשת 'חדשות הערב', עד לסיום תקופת הבידוד המניעתי. מיכל רבינוביץ' מחליפה אותה פעם בשבוע.

זו היתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי, אמרה למפל בהודעת הפרישה שלה, אני רוצה להודות למנהליי ולעובדים הנהדרים בחטיבת החדשות: את למפל יחליפו מיכל רבינוביץ' ורומי נוימרק בהגשת 'חדשות הערב', עד לסיום תקופת הבידוד המניעתי. העבריין המורשע שהמליך את שלום כהן מתנהג כפרא אדם, כאחד שיש לו המון מה להסתיר, כאחד שלא עומד בלחץ, וכאחד שלא יכול להתמודד עם ביקורת. לחיצה על הסימן תשמור את הכתבה. 0 ответов 0 ретвитов 0 отметок «нравится».

בלי חלופות וביקורת - ועם יותר השפעה פוליטית: הכשלים במינוי ...
בלי חלופות וביקורת - ועם יותר השפעה פוליטית: הכשלים במינוי ... from img.haarets.co.il
הכירו את דוריה למפל, האחת שנבחרה להיות הפנים של מהדורת החדשות של כאן 11. אגב, המגישה האחרת של המהדורה עוד פחות מציאה ממנה. הייתי אפילו אומר שהיא ההיפך הגמור מרינה מצליח. דוריה למפל, מגישת חדשות הערב, בתאגיד השידור הציבורי, הודיעה היום (שלישי) כי תפרוש כזכור, למפל בשנתיים האחרונות שימשה כמגישת החדשות של כאן 11. מתנצלים בפני שירה ובנה וגם בפני הצופים. רוצה להמשיך לקרוא מאוחר יותר? למפל מסיימת את תפקידה בסוף אוגוסט. מגישת מהדורת החדשות של כאן 11 דוריה למפל נכנסה היום (שני) לבידוד לאחר ששהתה בקרבת עורך לשוני שאובחן כחולה בנגיף הקורונה בדסק של תאגיד השידור הציבורי.

מגישת מהדורת החדשות של כאן 11 דוריה למפל נכנסה היום (שני) לבידוד לאחר ששהתה בקרבת עורך לשוני שאובחן כחולה בנגיף הקורונה בדסק של תאגיד השידור הציבורי.

זו היתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי, מסרה למפל. דוריה למפל באולפני החדשות החדשים של כאן (צילום מיכה לובטון). יצחק הרצוג, יור הסוכנות היהודית בראיון עם צביקה קליין, עיתונאי מקור ראשון. הכתבים וצוותי השידור יתפרסו בעשרות מוקדים ברחבי הארץ. בין העובדים שנאלצו להיכנס לבידוד גם מגישת מהדורת 'חדשות הערב' דוריה למפל. אגב, המגישה האחרת של המהדורה עוד פחות מציאה ממנה. ^ דוריה למפל תגיש את המהדורה המרכזית ב'כאן' במקום גאולה אבן־סער, באתר הארץ, 3 בינואר 2019. דוריה למפל עוזבת את חברת החדשות ותגיש מחודש מרץ את מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11 מחודש מרץ. דוריה למפל, מגישת חדשות הערב, בתאגיד השידור הציבורי, הודיעה היום (שלישי) כי תפרוש כזכור, למפל בשנתיים האחרונות שימשה כמגישת החדשות של כאן 11. ערוץ כאן 11, הערוץ המרכזי של תאגיד השידור הישראלי. היום (שלישי) דוריה למפל הודיעה כי היא פורשת מתפקידה כמגישת החדשות הראשית של כאן 11, למפל אמרה: לפני שהגיעה לתאגיד השידור הציבורי, הייתה למפל מזוהה עם חדשות הלילה ששודרה בערוץ 2 ועברה בהמשך לרשת. רוצה להמשיך לקרוא מאוחר יותר?

הערוץ משדר בעיקר חדשות, אקטואליה ותכניות בנושאי תרבות דוריה למפל. יצחק הרצוג, יור הסוכנות היהודית בראיון עם צביקה קליין, עיתונאי מקור ראשון.